01

Skriveværkstedet

Heidi Korsgaard ejer Skriveværkstedet, som hjælper forfattere med at skrive den bog, de drømmer om. Selvom Heidi skriver selv, er markedsføringstekster en anden genre. Derfor havde hun brug for hjælp til at markedsføre sine produkter gennem skarpe og sælgende nyhedsbreve, der giver værdi for modtageren.

02

Det handler mest om mad

Mette Forman er madblogger. Hun ville gerne øge kendskabet til Det handler mest om mad, så hun kunne gøre blogging til sin levevej. Derfor fik Mette sparring på en strategi og en platform, hvor hun kunne lægge sine opskrifter ud: en hjemmeside med lækre fotos.

03

Spis dig fri

Jane Kudsk er specialist i ernæring og type 2-diabetes. Jane havde lavet meget af sit markedsføringsmateriale, men ville gerne have professionelle øjne på sine hjemmesidetekster og nyhedsbreve og sparring på ideudvikling og grafisk design på nyt materiale, som skulle styrke salget.

04

Ryslinge Valgmenighed

Præst Malene Aastrup i Ryslinge Valgmenighed havde ambitioner om at skabe et nyt og anderledes kirkeblad, som skulle give læselyst. Samtidigt havde valgmenigheden brug for en ny hjemmeside, som kunne præsentere deres arrangementer, så de kunne få flere til at deltage i dem. 

05

Willpower Girl

Mette de Fine Licht er forfatter til bogen Viljepigen, som er udgivet på dansk og engelsk. Mette havde brug for en strategi for markedsføringen af Willpower Girl – A Teenager’s Trek Through Cancer, så bogen kunne få en plads på den amerikanske bestsellerliste.

Hey, skal vi arbejde sammen om din opgave?

Kæmper du med en tekst, eller har du brug for indspark på din kommunikationsopgave? Så skriv til os.